سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی محصولات خانه هوشمند ABB

درباره ABB

ABB یک شرکت فناوری پیشرو در جهان است که تحول جامعه و صنعت را برای دستیابی به آینده ای سازنده و پایدار تقویت می کند. ABB با اتصال نرم افزار به مجموعه الکتریکی ، رباتیک ، اتوماسیون و حرکت ، مرزهای فناوری را برای پیش بردن عملکرد به سطوح جدید پیش می برد. با سابقه ای عالی که بیش از 130 سال قدمت دارد ، موفقیت ABB توسط حدود 105،000 کارمند با استعداد در بیش از 100 کشور جهان هدایت می شود.

شرکت فریتز در حوزه محصولات ABB و خانه هوشمند ABB در ایران فعالیت می کند. اگر شما هم قصد هوشمندسازی ساختمان خود با abb را داشته باشید می توانید با فریتز ارتباط برقرار نمایید.

 

برقی شدن

نوشتن آینده برق رسانی ایمن ، هوشمند و پایدار

کسب و کار برق رسانی ABB مجموعه گسترده ای از محصولات ، راه حل ها و خدمات دیجیتال ، از پست تا پریز را ارائه می دهد ، که برق رسانی ایمن ، هوشمند و پایدار را امکان پذیر می کند. پیشنهادات شامل نوآوری های دیجیتالی و متصل به ولتاژ پایین و متوسط ??است ، از جمله زیرساخت های EV ، اینورترهای خورشیدی ، پستهای مدولار ، اتوماسیون توزیع ، حفاظت از برق ، لوازم جانبی سیم کشی ، تابلو برق ، محفظه ها ، کابل کشی ، سنجش و کنترل.

 

خودکارسازی فرایند

نوشتن آینده عملیات ایمن و هوشمند

تجارت اتوماسیون فرآیند ABB طیف وسیعی از راه حل ها را برای صنایع فرآیند و ترکیبی ارائه می دهد ، از جمله اتوماسیون یکپارچه خاص صنعت ، برق رسانی و راه حل های دیجیتال ، فناوری های کنترل ، نرم افزار و خدمات پیشرفته ، و اندازه گیری و تجزیه و تحلیل ، و پیشنهادات دریایی و توربوشارژ. اتوماسیون فرآیند شماره 2 در بازار جهانی است. با همکاری نزدیک با مشتریان ، تجارت اتوماسیون فرآیند ABB در حال نوشتن آینده عملیات ایمن و هوشمند است.

منبع: ABB